HEBEI WEAVER TEXTILE CO., LTD.

24 anni di esperienza di fabricazione

L'impurtazioni di vendita di i Stati Uniti in 2021 mostranu una crescita record malgradu a pandemia: NRF

L'impurtazioni in i principali porti di cuntenituri di vendita in i Stati Uniti sò previste di finisce u 2021 cù u più grande volume è a crescita più rapida registrata malgradu l'interruzioni di a catena di fornitura causate da a pandemia di COVID-19, secondu u rapportu mensile di Global Port Tracker publicatu da u Global Port Tracker. Federazione Naziunale di Retail (NRF) è Hackett Associates.

"Avemu vistu più disrupzioni chè mai per via di prublemi in ogni passu di a catena di fornitura è una forte dumanda di i cunsumatori, ma vedemu ancu più carichi è crescita più veloce chè mai.Ci sò sempre navi per esse scaricate è cuntenituri per esse consegnati, ma tutti in a catena di fornitura anu travagliatu l'ora extra quist'annu per pruvà à superà queste sfide.Per a maiò parte, anu riesciutu, è i cunsumatori puderanu truvà ciò chì anu bisognu per e vacanze ", u vicepresidentu NRF per a catena di fornitura è a pulitica doganale Jonathan Gold hà dettu in una dichjarazione.

L'impurtazioni per u 2021 sò previste per un totale di 26 milioni di Unità Equivalenti di Vinti Piedi (TEU), un aumentu di 18,3 per centu annantu à 2020 è u numeru più altu da chì NRF hà iniziatu à seguità l'impurtazioni in 2002. U totale prughjettatu superava u record precedente di l'annu passatu di 22 milioni. , chì era in crescita di 1.9 per centu malgradu a pandemia.U ritmu di crescita seria ancu u più altu registratu, superendu u 16,7 per centu in u 2010 quandu l'ecunumia si ricuperò da a Grande Recessione.Un TEU hè un containeru di 20 piedi o u so equivalente.

Mentre l'impurtazioni ùn sò micca correlate direttamente cù e vendite, u record vene cum'è NRF aspetta chì e vendite di vacanze durante nuvembre è dicembre crescenu 11,5 per centu annantu à l'annu passatu.

Malgradu a crescita di l'impurtazioni à duie cifre per l'annu, i totali mensili si sò stallati à una crescita di una sola cifra annu per annu, un mudellu chì si prevede di cuntinuà almenu finu à u primu trimestre di u 2022.

I porti di i Stati Uniti coperti da Global Port Tracker anu trattatu 2,21 milioni di TEU in uttrovi, l'ultimu mese per quale i numeri finali sò dispunibili.Hè stata una crescita di 3,5 per centu da settembre, ma hè in calata di 0,2 per centu da uttrovi 2020, chì marca u primu calatu annu da lugliu 2020. U calatu hà finitu una striscia di 14 mesi di crescita annu chì hà iniziatu in Aostu 2020. dopu chì i magazzini inizialmente chjusi da a pandemia si sò riaperti è i rivenditori anu travagliatu per risponde à a dumanda.Ancu cù a calata, uttrovi era sempre trà i cinque mesi più occupati in u record.

I porti ùn anu micca infurmatu i numeri di nuvembre, ma Global Port Tracker hà prughjettatu u mese à 2,21 milioni di TEU, un 5,1 per centu annu annu.Dicembre hè previstu à 2,2 milioni di TEU, in crescita di 4,6 per centu.

U ghjennaghju di u 2022 hè previstu à 2,24 milioni di TEU, in crescita di 9 per centu da ghjennaghju 2021;Febbraiu à 2 milioni di TEU, in crescita di 7,3 per centu annu annu;Marzu à 2,19 milioni, in calata di 3,3 per centu, è aprile à 2,2 milioni di TEU, in crescita di 2,2 per centu.

Da Chinatexnet.com


Tempu di Postu: Dec-17-2021