HEBEI WEAVER TEXTILE CO., LTD.

24 anni di esperienza di fabricazione

Crude oil-to-chemicals è altri novi prucessi in Cina

Tipicamente trasfurmatu in una raffineria di petroliu, l'oliu crudu hè trasfurmatu in una varietà di frazzioni cum'è nafta, diesel, kerosene, gasoline, è residuu di alta ebollizione.

A tecnulugia di crude oil-to-chemicals (COTC) cunverte direttamente l'oliu crudu in chimichi d'altu valore invece di carburanti di trasportu tradiziunali.Permette a pruduzzione di sustanzi chimichi chì righjunghjenu u 70% à u 80% di un barile di oliu crudu chì produce materie prime chimiche in uppusizione à 8 ~ 10% in un cumplessu di raffineria non integrata.

In u dilema di i ritorni diminuenti nantu à i prudutti di u petroliu raffinatu, a tecnulugia di crude oil-to-chemicals (COTC) puderia esse u prossimu passu avanti per i raffinatori.

Raffinazione di petroliu crudu è integrazione petrolchimica

E novi capacità di raffinazione in u Mediu Oriente è in l'Asia si concentranu in a raffinazione è l'integrazione chimica in l'ultimi anni.

U cumplessu integratu di raffineria-petrochimica, cum'è PetroRabigh in Arabia Saudita, pruduce circa 17-20% di nafta per i chimichi per barile d'oliu.

U petroliu crudu chì produce u massimu di chimichi:

Hengli Petrochemical raffinazione è prughjettu integrazione chimica pò cunvertisce circa 42% per barile di oliu crudo à chimichi.

In più di Hengli, alcuni altri mega-raffinatori cuminciati in l'ultimi anni puderanu cunvertisce l'oliu crudu per pruduce l'alimentazione massima à un cracker à vapore cù u rapportu intornu à 40-70%.

Prughjettu Capacità di raffinamentu PX Etilene Cunversione COTC Principià
Hengli 20 4,75 1.5 46% 2018
ZPC I 20 4 1.4 45% 2019
Hengyi Brunei 8 1.5 0,5 40% 2019
ZPC II 20 5 2.8 50% 2021
Shenghong 16 4 1.1 69% 2022
Aramaco/Sabic JV* 20 - 3 45% 2025

Unità di capacità: milioni di mt/annu

* u timing puderia potenzialmente cambià;fonti di dati: CCFGroup, rapporti di notizie in relazione

Trattamentu direttu di l'oliu crudu in steam cracking:

Attualmente, ExxonMobil è Sinopec sò l'unichi duie cumpagnie chì riescenu à ottene l'applicazione industriale di a tecnulugia di steam-cracking in u mondu sanu.Hè stata ufficialmente lanciata cum'è a prima unità chimica di u mondu chì processa u petroliu crudu in Singapore in 2014. U rendimentu di etilene + propilenu hè intornu.35%.

U 17 di nuvembre di u 2021, l'Uffiziu d'Infurmazioni Sinopec hà sappiutu chì u prughjettu chjave di Sinopec "Sviluppu Tecnologicu è Applicazione Industriale di Produzione di Etilene per Cracking di Oliu Crudu Leggeru" hè statu pruvatu cù successu in a so Petrochimica di Tianjin.L'oliu crudu pò esse direttamente cunvertitu in etilene, propilenu è altri sustanzi chimichi, rializendu a prima applicazione industriale di a tecnulugia di cracking di steam crude in Cina.U rendiment di chimichi righjunghji intornu48,24 %.

Trattamentu direttu di l'oliu crudu in cracking cataliticu:

U 26 d'aprile, a tecnulugia di cracking cataliticu di l'oliu crudu sviluppata indipindente da Sinopec hè stata testata cù successu in Yangzhou Petrochemical Company, chì cunvertisce direttamente l'oliu crudu in olefine ligeri, aromatichi è altri chimichi.

Stu prucessu puderia cunvertisce intornu50-70%di i chimichi di un barile di oliu crudu.

In più di e rotte COTC sviluppate da Sinopec, l'altre duie grande cumpagnie petrolifere cercanu ancu innovazioni in a raffinazione di l'oliu è l'industria chimica.

PetroChina cracking etanu

Unità: kt/annu Locu Principià Etilene HDPE HDPE/LLDPE
Lanzhou PC Yulin, Shaanxi 3-aostu-21 800 400 400
Dushanzi PC Tarim, Xinjiang 30-aostu-21 600 300 300

CNOOC-Fuhaichuang AGO adsorption è separazione

U 15 dicembre, CNOOC Tianjin Chemical Research and Design Institute Co., Ltd. (in seguitu chjamatu CNOOC Tianjin Institute of Development) è Fujian Fuhaichuang Petrochemical Co., Ltd. firmavanu un settore cumpletu di tecnulugia di adsorption è separazione di gasoil atmosfericu (AGO). cuntrattu di licenza in Zhangzhou City, Pruvincia di Fujian.

U cuntrattu include 2 milioni di mt / annu prughjettu di separazione di adsorption è 500kt / annu prughjetti pisanti aromatici liggeru, chì marca a prima volta chì a prima tecnulugia di separazione di adsorption diesel di a Cina hà realizatu milioni di tunnellate è sette cumplete di applicazione full-processu.

In lugliu 2020, a tecnulugia hè stata applicata cù successu per a prima volta in a pianta industriale di adsorption è separazione 400kta AGO in Binzhou City, Pruvincia di Shandong.

Saudi Aramco TC2C TM, prucessu CC2C TM è prughjettu Yanbu

U 18 di ghjennaghju di u 2018, Saudi Aramco, attraversu a so filiale Saudi Aramco Technologies, hà firmatu un Accordu di Sviluppu Cumunu (JDA) tripartitu cù CB&I, un fornitore di tecnulugia è infrastruttura per l'industria energetica, basatu in i Stati Uniti, è Chevron. Lummus Global (CLG), una joint venture trà CB&I è Chevron USA Inc., è un licenziatore di tecnulugia di prucessu di punta.U scopu di stu prucessu hè di cunvertisce 70-80% per barile d'oliu in chimichi.

U 29 di ghjennaghju di u 2019, Saudi Aramco, attraversu a so filiale Saudi Aramco Technologies, hà firmatu oghje un Accordu di Sviluppu è Cullaburazione Congiunta (JDCA) cù Axens è TechnipFMC per accelerà u sviluppu è a cummercializazione di u Crude Catalytic à Chemicals (CC2C TM) di a cumpagnia. ) tecnulugia.

A tecnulugia CC2C TM hà u putenziale di aumentà significativamente l'efficienza è u rendiment di a produzzione chimica, cunvertisce più di 60% di un barile di oliu crudu in chimichi.

In uttrovi 2020, SABIC hà annunziatu chì stava rivalutendu è prubabilmente espansione a so visione per u prughjettu di u petroliu crudu à a chimica (COTC) in Yanbu, l'Arabia Saudita cù l'integrazione di l'infrastruttura esistente.

A cumpagnia hà dichjaratu à a borsa di Saudi chì pensa à espansione stu prughjettu à fiancu à Saudi Aramco "per include i prugrammi di sviluppu esistenti di avanzà tecnulugii di crudu à i chimichi, è ancu attraversu l'integrazione di e instalazioni esistenti" cum'è un mezzu di maximizà u valore in fronte di u mercatu attuale. risichi.A principiu di questu annu, Aramco hà acquistatu una participazione di 70% in SABIC è da tandu e duie cumpagnie anu riduciutu significativamente i so piani di capex per via di l'impattu COVID-19.

U prughjettu Yanbu COTC hè statu inizialmente previstu trè anni fà per trasfurmà 400 000 barili per ghjornu di materia prima di oliu crudo in 9 milioni di tunnellate annu di prudutti chimichi è di oliu di basa, cù una startup anticipata in 2025. Questa data puderia potenzialmente cambià in fronte à questu. redirezzione, è u costu previstu di u prughjettu di $ 20 miliardi hè previstu di calà postu chì u prughjettu evita a custruzione di una nova pianta è si basa invece nantu à e strutture esistenti vicinu.

Reliance Industries investirà in u complexu COTC indianu

Reliance Industries pensa à investisce $ 9,8 miliardi in un cumplessu di petroliu crudu à chimichi (COTC) in u situ di Jamnagar di a cumpagnia in India, secondu u rapportu di a Settimana Chimica in nuvembre 2019.

Reliance hà intenzione di custruisce unità COTC cumpresi un cracker a vapore multi-alimentazione è unità di cracking catalytic multi-zone (MCC).A cumpagnia prughjetta ancu di cunvertisce l'unità di cracking catalytic fluid (FCC) esistente di u situ in una unità FCC (HSFCC) o Petro FCC d'alta gravità, per maximizà i rendimenti di etilene è propilenu.

U cumplessu MCC / HSFCC averà una capacità cumminata per 8,5 milioni di tonnellate metriche / annu (Mln mt / yr) di etilene è propilene, è capacità di estrazione totale per 3,5 Mln mt / annu di benzene, toluene è xileni.Avarà ancu una capacità cumminata per 4.0 Mln mt/yr di para-xylene (p-xylene) è orto-xylene.U steam cracker averà una capacità cumminata per 4,1 Mln mt / annu di etilene è propilene, è alimenta C4 crudi à una pianta d'estrazione di butadiene 700kt / annu.


Tempu di post: 31-dic-2021