HEBEI WEAVER TEXTILE CO., LTD.

24 Anni di Esperienza di Fabbricazione

Obsessionatu cù l'arti lineari, l'artisti usanu filu di cusgitura per ritratti "netti"

L'artistu slovenu Sasso Krainz adopra un quadru circulare simile à una fascia ricamata per creà un ritrattu detallatu cumpostu interamente di linee dritte cù un solu filu di cusgitura ordinariu.

Se guardate attentamente, e caratteristiche facciali, cumprese e curve di l'ochji è di e labbra, sò tutte cumposte da linee dritte cù vari gradi di sovrapposizione. D'appressu à un raportu di u situ web American Strange News, Krainz hà adupratu prima u legnu o l'aluminiu per fà un quadru circulare cupertu di unghie di metallu, è dopu avvolge sti chiodi cù un longu filu di cusgitura neru, chì ne crea centinaie o ancu millaie. E linee dritte, attraversu l'intersezione è a sovrapposizione di linee dritte, descrivenu e caratteristiche principali di i caratteri in l'opera. In alcune parti di u ritrattu, più i fili di cucitura si sovrapponu, più u pesu hè u neru, permettendu à Krainz di cuntrullà l'ombre è i dettagli di l'opera.

Krainz hà travagliatu cum'è designer graficu, software è sviluppatore web per parechji anni, ossessionatu da l'arte lineare. I so ritratti lineari includenu stele è figuri pulitichi, chì sò assai ricunnisciuti. A famosa galleria in linea "Saatchi Art" hà scrittu in a so introduzione: "Hè statu inspiratu è sfidatu da l'arti lineari, è si sforza di creà belle opere da ogni angulu. U so scopu hè di creà una maghjina chì trascenda l'apparenza ". Qiao Ying) [Xinhua News Agency Wei Feature]


Tempu di posta: Nov-13-2020