HEBEI WEAVER TEXTILE CO., LTD.

24 anni di esperienza di fabricazione

L'ecunumia prubabilmente ricuperà dopu à u doldrums d'aprile

Fundamenti nantu à una basa ferma postu chì e prospettive di crescita à longu andà restanu invariate, dice NBS

L'ecunumia di a Cina hà da vede a migliione stu mese malgradu i dati di l'affari debbuli in aprile, è l'attività ecunomiche ponu rimbalza cù una ricuperazione graduale di e spese di e famiglie è un forte sustegnu d'investimentu fissu in i mesi dopu, ufficiali è esperti anu dettu u luni.

Anu dettu chì l'ecunumia di a Cina duveria stabilizà gradualmente è ricuperà, cù una migliione di certi indicatori ecunomichi chjave, un megliu contenimentu di i focu di COVID-19 è un sustegnu puliticu più forte.

Fu Linghui, un portavoce di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, hà dettu in una cunferenza di stampa u luni in Pechino chì mentre l'attività ecunomica di a Cina in Aprile hè stata severamente affettata da a pandemia, l'impattu seria tempurale.

"U focu di COVID-19 in regioni cumprese a pruvincia di Jilin è Shanghai sò stati cuntrullati in modu efficace, è u travagliu è a produzzione sò ripresa in modu ordinatu", disse Fu.

"Cù e misure efficaci di u guvernu per espansione a dumanda domestica, allentà e pressioni per l'imprese, assicurà forniture è prezzi stabili, è salvaguardà a sussistenza di e persone, l'ecunumia hè prevista per migliurà in maghju".

Fu hà dettu chì i fundamenti chì sustenenu a crescita economica stabile è à longu andà di a Cina restanu invariati, è chì u paese hà parechje cundizioni favurevuli per stabilizà l'ecunumia generale è scuntrà i miri di crescita.

L'ecunumia di a Cina si hè rinfriscata in aprile cù una calata sia in a produzzione industriale sia in u cunsumu, postu chì un risorgimentu di i casi domestici di COVID-19 hà disturbatu severamente e catene industriali, di fornitura è di logistica.I dati di a NBS anu dimustratu chì a pruduzzioni industriale di u valore aghjuntu è e vendite di vendita di u paese anu cascatu da 2.9 per centu è 11.1 per centu annu annu in aprile.

Tommy Wu, economista principale di u think tank di Oxford Economics, hà dettu chì i casi COVID-19 in Shanghai è u so effettu ondulazione attraversu a Cina, è ancu i ritardi logistichi risultanti da i cuntrolli di l'autostrada in parti di u paese, anu affettatu severamente e catene di fornitura domestica.U cunsumu di e famiglie hè statu colpitu ancu più duru per via di a pandemia è di u sentimentu debule.

"L'interruzzione di l'attività ecunomica puderia allargà bè in ghjugnu", disse Wu."Ancu se Shanghai ripiglià gradualmente l'operazioni di a buttrega, à partesi da oghje, postu chì i novi casi di COVID sò cascati significativamente in l'ultimi ghjorni, a ripresa di a normalità serà probabilmente assai graduale à u principiu."

Mentre u guvernu hà priurità di u contenimentu COVID, hè ancu determinatu à sustene l'ecunumia per mezu di spese infrastrutturali più forte è di facilità monetaria mirata per sustene e piccule è medie imprese, i settori di a fabricazione è immubiliare, è u finanziamentu di l'infrastruttura, Wu hà aghjustatu.

In u futuru, hà stimatu chì l'ecunumia di a Cina puderia vede una ricuperazione più significativa in a seconda mità, cù una cuntrazione trimestrale in u sicondu trimestre prima di un ritornu à a crescita.

Citendu i dati ufficiali, Wen Bin, ricercatore capu di China Minsheng Bank, hà dettu chì l'ultimi indicatori ecunomichi signalanu l'impattu di a pandemia è l'aumentu di e pressioni discendente nantu à l'ecunumia.

I dati NBS dimustranu chì, malgradu a caduta di a produzzione industriale è u cunsumu in April, l'investimentu di l'assi fissi hà aumentatu da 6.8 per centu annu annu in u periodu di ghjennaghju-aprile.

Wen hà dettu chì a crescita stabile di l'investimentu di l'assi fissi mostra chì l'investimentu hè diventatu gradualmente una forza motrice chjave per sustene a stabilità ecunomica.

U NBS hà dettu chì l'investimentu in a fabricazione è a custruzzione di l'infrastruttura hà saltatu 12,2 per centu è 6,5 per centu, rispettivamente, in i primi quattru mesi.L'investimentu in a fabricazione d'alta tecnulugia, in particulare, hà aumentatu 25.9 per centu durante u periodu di ghjennaghju-aprile.

Wen hà attribuitu a crescita relativamente più veloce di l'investimentu in a custruzzione di l'infrastruttura à u sustegnu di u guvernu fiscali è monetari di fronte.

Zhou Maohua, analista di China Everbright Bank, hà dettu chì a crescita constante di l'investimentu di fabricazione, in particulare l'investimentu di fabricazione high-tech, mostrava a forte resistenza di l'investimentu di fabricazione è a trasformazione economica è industriale accelerata di a Cina.

Zhou hà dettu chì una volta chì a pandemia hè cuntenuta, aspetta di vede una ripresa di l'attività ecunomica in maghju cù una migliione di l'indicatori ecunomichi chjave cum'è a produzzione industriale, u cunsumu è l'investimentu.

Queste opinioni sò state ripresentate da Yue Xiangyu, un analista di l'Istitutu per u Sviluppu di u Pensu Ecunomicu Cinese di l'Università di Finanza è Economia di Shanghai, chì hà stimatu chì l'ecunumia puderia ricuperà in u terzu trimestre cù u sustegnu più forte di a pulitica fiscale è monetaria di u guvernu.

Cunsiderendu i passi solidi di a Cina per ripiglià u travagliu è a produzzione in regioni cum'è Shanghai, Chen Jia, un ricercatore à l'Istitutu Monetariu Internaziunale di l'Università Renmin di Cina, hà dettu chì l'ecunumia di a Cina hè vicinu à ripresa è chì u paese hà prubabilmente ghjunghje à u so target annuale di crescita di u PIB di circa 5,5 per centu.

Per stabilizzà l'ecunumia generale, Wen da China Minsheng Bank hà dettu chì u guvernu hà bisognu di rinfurzà i sforzi per esercite un megliu cuntrollu di a pandemia, intensificà l'aghjustamenti ecunomichi, facilità a pressione nantu à i settori è l'imprese duru, è spinta a dumanda interna.


Tempu di post: 18-May-2022